Wednesday, 21 September 2011

Wan Naurah Virdani Wan Vizdalizi

How's your tongue? Can pronounce it clearly? Haaa... Inilah nama anak buah aku. Panjang-panjang nama dia ni aku just panggil HOUMEIYAAA... Maksudnya comelnya!!! Comel tak si budak kecik ni?


Macam kucing ni kan COMEL...


Naurah ni budaknya terlalu aktif tersangat. Even dia tak boleh berjalan lagi tapi kalau bab merangkak, perghh! Kalah juara marathon. Suara dia pulak mengalahkan Syafinaz dengan Ning Baizura. Kalau nak tengok si cilik ni bagai-bagai, tengoklah video kat bawah ni.

 
 
Tomei kan?... Eeee... Geram betul kat anak buah aku sorang ni. 

No comments:

Post a Comment